Instagram’da Mağaza Açmak Nasıl Yapılır?

Instagram mağaza özelliği, genel olarak e-ticaret yapan işletmeler tarafından kullanılan bir araçtır. İşletmelerin ürün ya da hizmetlerini potansiyel müşteri kitlesine ulaştırmasını sağlayan bu özellik, çeşitli fonksiyonların bir arada bulunduğu bir araçtır.

Instagram mağaza aracı sayesinde kullanıcılar platformunda zaman geçirirken aynı zamanda alışverişte yapabilmektedir. Buna ek olarak işletmeler Instagram mağaza özelliğini kullanarak Instagram’da bulunan hesaplarını e-ticaret sitelerine entegre edebilir, web sitelerine trafik çekebilir ve satış yapabilirler.

Kullanımı için hiçbir ücret ödenmesi gerekmeyen Instagram mağaza özelliğinde bulunan fiyat ve detay özellikleri sayesinde işletmeler Instagram’da bulunan gönderilerine kendi ürünlerini de etiketleyebilmektedir.

İşletme sahipleri ve girişimcilerin e-ticaret başarılarını artırmaya yönelik çalışmalarda bulunan Shopiroller olarak bu yazımızda sizler için Instagram mağaza özelliğinden bahsedeceğiz. Keyifli okumalar dileriz!

Instagram Mağaza Özelliği Nedir? Nasıl Çalışır?

Instagram platformunda bir hesaba sahip olan tüm kullanıcıların kolay bir şekilde girebildiği Instagram mağaza sekmesinde, kullanıcı aradığı ürün ve değişik modellerini görüntüleme, farklı çeşitleri görüntüleme, beğendiği ürünü alma ve ürünün fiyatını görme imkanı bulurlar.

Instagram mağaza özelliğinin sayesinde kullanıcılar, görsel olarak gördükleri ürünü direkt olarak gönderi üzerinden satın alabilirler. İşletmeler gönderilerine de hikayelerine de kolay bir şekilde ürünlerini etiketleyerek potansiyel müşteri kitlelerine daha hızlı ve kolay bir alışveriş deneyimi sunabilirler.

Instagram Mağaza Açmak İçin Gerekli Şartlar Nelerdir?

Instagram marka özelliğini kullanmak için tüm işletmelerin uygulaması gereken belirli şartlar bulunmaktadır. Eğer işletmeler bu şartları karşılamazsa Instagram mağaza özelliğini kullanmalarına izin vermemektedir. Özelliği kullanmak için gerekli olan şartlar aşağıdaki gibidir;

 

  • Instagram
  • mağaza için kişilerin ve işletmelerin hem bir Facebook hem de
  • Instagram
  • hesabı bulunmalıdır. Buna ek olarak
  • Instagram
  • ve Facebook hesapları birbirine bağlı olmalıdır.
  • İşletmeler bir e-ticaret sitesine sahip olmalıdır.
  • Instagram
  • mağazayı aktif hale getirmek isteyen işletmeler e-ticaret siteleri üzerinden
  • InstaShop
  • kataloğu oluşturmalıdır.
  • Instagram’a
  • katalog yüklemek için işletmeye ait bir Facebook Business Manager hesabı bulunmalıdır.

Shopiroller ile Instagram Mağaza Açmanın Avantajları Nelerdir?

  • Instagram
  • mağaza özelliğiyle işletmeler potansiyel müşteri kitlesi tarafından daha kolay bulunabilir.
  • İşletmelerin marka bilinirliği sağlanır ve dönüşüm oranları artar.
  • Instagram
  • kullanan tüketiciler ürün fiyatları ve özellikleri hakkında bilgi sahibi olur e satın alma kararları hızlanır.
  • Reklam faaliyetlerinden elde edilen verim artar.
  • Instagram
  • profil bölümünde mağaza özelliği aktif edileceği için işletmelerin
  • Instagram
  • profil
  • ine giren kişiler bir e-ticaret firması olduğunu daha kolay bir şekilde anlayıp güven duyabilir.

Shopiroller işletmelerin dönüşüm oranlarını artırmak için ihtiyacı olan Instagram mağaza özelliği ve benzeri gibi tüm araçları tek bir yerden basit ve güçlü bir şekilde sağlar. Bu sayede Shopiroller ile işinizi satabilir, pazarlayabilir ve büyüme oranınızı web, mobil ve sosyal medyadan yönetebilirsiniz.

Shopiroller olarak bu yazımızda “Instagram’da Mağaza Açmak Nasıl Yapılır?” konusunu sizler ile paylaştık. Shopiroller, e-ticarette işinizi büyütmek ve yönetmek için ihtiyacınız olan tüm özellikleri sunar. E-ticarette ihtiyaç duyabileceğiniz tüm dijital ürünlere, fiziksel ürünlere ya da profesyonel hizmetlere ulaşmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

 

 

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir